Հունիսյան պատում

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Գեղարվեստի կրտսեր դպրոցի երկարացված օրվա խմբերի հետ կազմակերպել եմ ընթերցանություն՝  դասարանում և կրտսեր դպրոցի ընթերցասրահում, որի ընթացքում սովորողները ոչ միայն կարդացել, այլ նաև պատմել են յուրաքանչյուրն իր կարդացածը, երբեմն էլ բարձրաայն ենք կարդացել, ապա հեքիաթներով շիլաշփոթ ենք ստեղծել և գուշակել, թե ո՛ր կերպարը ո՛ր հեքիաթից է:

Ճամբար՝ ճամբարի մեջ , Ստեփանավանի մոտ Գյուլագարակին կից անտառ, «Սոճուտ» դենդրոլոգիական այգի (հիմնադիր՝ լեհ անտառագէտ Էդմունդ Լեոնովիչ), Գեղարվեստի ավագ դպրոցի մի խումբ սովորողներ, դասավանդողներ: Ամեն ինչ ընթացավ ըստ  ծրագրի . մարմնամարզություն, նկարչական պլեներ, լուսանկարչական պլեներ, տեղեկատվական թերթիկների և գլխարկների տարածում, զբոսանք անտառում, զբոսանք դեպի Տորմակավանք, շրջակա միջավայրի մաքրում, գեղարվեստական-ստեղծագործական պլեներ, խաղեր, խարույկ:

Շուշիի հումանիտար քոլեջի և Գյուրջյան ինստիտուտի ուսանողներն իրենց դասախոսների հետ հունիսի 18-ին, Գեղարվեստի ավագ դպրոցի մի քանի սովորողների մասնակցությամբ, իրականացրին նախաապես ծրագրած  նկարչական պլեներ  Գառնիում, նաև տեղեկատվական թերթիկներ տարածեցին տեսարժան վայրի այցելուներին:  Մեկ օր առաջ Յուրի Բախշյանի անվ. այգում իրականացրել էին պլեներ՝ Արման Գրիգորյանի ղեկավարությամբ և մասնակցությամբ, իրենց էսքիզներով գունազարդելով պատերը, որը նոր շունչ հաղորդեց մանկական այգուն:

Ճամբարի կազմակերպիչ-ղեկավար՝ Սոֆյա Այվազյան, Արա Թարզյանի անմիջական, գործնական մասնակցությամբ, ես էլ՝ որպես օգնական:

Պարբերաբար հաճախել եմ  «Սեբաստացիներ» ուսուցչական երգչախմբի պարապմունքներին,  մասնակցել երգչախմբի՝ Ստեփանավան և հարակից գյուղեր կատարած մշակութային արշավին, նաև հունիսի 20-ին Առնո Բաբաջանյանի անվ. համերգասրահում կազմակերպված համերգին, որից հետո Շառլ Ազնավուրի անվ. հրապարակում իրականացված ֆլեշմոբին՝ ի պատիվ  «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրի 25-ամյակի:

Նաև որպես հանդիսատես ներկա եմ եղել կրթահամալիրում իրականացվող համերգներին, հանդիպումներին, ցուցահանդեսներին, փառատոներին:

Եվ այս ամենն ընթերցավարի իմ ամենօրյա գործառույթների հետ միասին.

  1. Նեթբուքերի սպասարկում, սպասարկման գրանցում
  2. Նեթբուքերի լիցքավորում
  3. Ընթերցասրահի ֆոնդի պահպանում, գրքերի գրանցում
  4. Սովորողների հետ ընթերցանության կազմակերպում՝ անհատական և խմբերով
  5. Դասավանդողների հետ համագործակցություն, կրթահամալիրի տոնացույցով նախագծերի իրականացում, բաց դասերի, ճամփորդությունների, հանդիպումների, անձնական նախաձեռնությունների, նոր գրքեի պրեզետենցիայի կազմակերպում, լուսաբանում
  6. Որոշ նախագծեր իրականացնելիս էլ. հասցեներով սովորողներին նյութերի հետ ծանոթացում
  7. Էլեկտրոնային գրքերի ստեղծում
  8. Մեդիափաթեթների ստեղծում
  9. Կրթահամալիրի կայքում և ենթակայքերում տեղադրված նյութերի, սովորողների ու դասավանդողների բլոգների ընթերցում, որոշ նյութերի ներկայացում կայքում
  10. Գրքերի, դասագրքերի սպասարկում, սպասարկման գրանցում
  11. Մեդիագրադարանի, կենտրոնական գրադարանի, կրթահամալիրի մյուս դպրոցների ընթերցասրահների հետ համագործակցություն
  12. Բույսերի խնամք
  13. Թղթի թափոնի հավաքում
  14. Ամենամսյա հաշվետվություն

Տանը՝

  • «Այս օրը», «Այսօր ընթերցե՞լ ես».  պարբերաբար Գեղարվեստի ավագ դպրոցի ենթակայքում ներկայացվող նյութեր՝  իմ նախաձեռնությամբ
  • Կրթահամալիրի կայքում և ենթակայքերում տեղադրված նյութերի, սովորողների ու դասավանդողների բլոգների ընթերցում, որոշ նյութերի ներկայացում կայքում

…………………………………………….

Իհարկե, այս ամենն անհնար է իրականացնել առանց համապատասխան միջավայրի, աջակցության:   Խորին շնորհակալություն եմ հայտնում կրթահամալիրի տնօրեն տիար Աշոտ Բլեյանին՝ լուսավոր, թափանցիկ միջավայրի, ճամփորդությունների իրականացմանն աջակցելու, ստեղծարար աշխատանքի համար հարմարավետ պայմանների ստեղծման համար:

Գեղարվեստի ավագ և կրտսեր դպրոցների ընթերցավար՝ Անժելիկա Մանուկյան

Նաև՝  Տեղեկատվական թերթիկները հասան իրենց հասցեատերերին

և՝  Գեղարվեստի ավագ դպրոցի Մայիսյան հավաքի

4-րդ օրվա քրոնիկոն

Աղբյուրը՝

Անժելիկա Մանուկյան

Թողնել պատասխան

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Փոխել )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Փոխել )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Փոխել )

Connecting to %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.