Ներկայացնում են 3-րդ դասարանի սովորողներըԺամանակահատված- 2015-2016 ուս. տարի, ամեն շաբաթ մեկ թողարկում, ժամը 20:00-ին
Նպատակը- մանկական ուսուցողական, այլընտրանքային, ժամանցային հաղորդման ստեղծում, ընթերցանության խրախուսում, ժողովրդական հեքիաթների, հայ նշանավոր գրողների հեքիաթների ներկայացում, ճանաչում, սովորողի ուսումնական այլընտրանքային գործունեություն, բեմական խոսքի զարգացում,կերպարը մարմնավորելու կարողության զարգացում:
Խնդիրներ- ուսումնական գործունեության ընթացքում սովորողների կողմից ստեղծված հեքիաթների ներկայացում, ճանաչում, խրախուսում, ընթերցանությունը որպես երևակայական մտածողության զարգացման խթան, սովորողների ստեղծած հեքիաթների ներկայացում:
Հաղորդումը պատրաստելու համար անհրաժեշտ է՝
- Թեմատիկ միջավայր.
- Երկու կերպարային տիկնիկ
- Ձայնագրիչ, ֆոտոխցիկ,
Հերոսները մարմնավորում են 3-րդ դասարանի սովորողներց երկու հոգի` ամեն անգամ զույգը փոխվում է:
Հաղորդումը կարող է ունենալ ներկայացման հետևյալ ձևաչափը.
- Հերոսները կարդում են նախապես ընտրված հեքիաթը և հարցադրումներ անում: Կարծիքներ բաժնում սովորողը կարող է թողնել հարցերի պատասխանները:
- Հերոսները կարդում են հեքիաթի մի մասը, իսկ վերջաբանը թողնում են, որ ընթերցողը կարդա ընթերցասրահում:
- Հերոսները ներկայացնում են հեքիաթը և առաջարկում, որ ունկնդիրները հորինեն իրենց վերջաբանները:
- Հերոսները կարդում են տարբեր հեքիաթներից հատվածներ և առաջարկում գուշակել, թե որ հեքիաթների մասին է խոսքը:Թողարկումից հետո կազմակերպվում է առցանց դաս , որի ժամանակ սովորողները կարծիքներ բաժնում կարող են թողնել իրենց կարծիքը և այլն:
- Հերոսներին կարող են հյուր գալ տարբեր հքիաթներից հերոսներ, որոնց դերերում կլինեն տարբեր դասարանների սովորողներ, և կներկայացնեն իրենց հորինած հեքիաթների շիլափլավը:
Հերոսների ողջույնի խոսքից հետո ցուցադրվում է սովորողների կողմից ստեղծված հեքիաթների մեդիատարբերակը.
Հաղորդումը կարող է ամեն անգամ ներկայացվել վերոնշյալ ձևաչափերից որևէ մեկով:
Մարինե Մարտիրոսյան