Դիտարկումներ վերապատրաստումից հետո

14858794_591598344361427_193400453_o-1Գրադարանավարների վերապատրաստումը այս անգամ տարբերվում էր անցած վերապատրաստումներից: Հավաքվել էին տարբեր մասնագիտությունների (բացի մեկ գրադարանավարից) և համակարգչային տարբեր գրագիտություն իմացող  գրադարանավարներ: Փոքր խումբ, գրադարանագիտության տարբեր մակարդակներ, աշխատասեր և ձգտող մարդիկ, որոնք  կարևորում էին դպրոցական նոր գրադարանի զարգացումը: Երբ աշխարհն անցել է  Էլեկտրոնային մատենավարության, իսկ իրենք ժամեր են վատնում հաշվարկներ անելով, ընթերցողական քարտեր լրացնելով մատիտով կամ գրիչով, գրադարանավարի հիմնական աշխատանքը կարևորում են  դասագրքերի հաշվետվություններ  ներկայացնելով, հատկապես, երբ սկսնակ, ոչ մասնագետն է ընդունվել աշխատանքի:
Ժամանակի կորուստ…
Իրենց աշխատանքը գնահատող հետաքրքիր մարդիկ երեք օր շարունակ սովորում և մանկան նման ոգևվորվում էին իրենց ստացած գիտելիքներով: Կարծում եմ, որ բովանդակալից և արդյունավետ անցավ վերապատրաստումը և շուտով  աշխատանքային արդյունքները կտեսնենք իրենց գործում (խոստացել են):
Վանաձորցի Լուսինեն երկրորդ անգամ էր վերապատրաստվում կրթահամալիրում, հետաքրքրիր, բանիմաց էր իր գործում և էլեկտրոնային մատենավարությունը շատ արագ յուրացրեց, մնում է կիրառի այն:14800114_591597977694797_1407697340_o

Սկսնակ ընթերցավար` մասնագիտությամբ բանասեր Նաիրան, կյանքով լեցուն մի անձնավորություն «Փոքրիկ իշխան» կրթահամալիրից, խոստացել է  համագործակցել գրադարանի հետ:  Սեմինարի ժամանակ  տեղի ունեցավ երկու ուսանող ընկերների հանդիպում` Նաիրայի և մեր դասավանդող Մարինե Ամիրջանյանի հանդիպումը:  Երկու ոգեշնչված և իրենց գործին նվիրյալ մարդիկ  միանգամից պայմանավորվեցին համատեղ նախագիծ իրականացնել  երկու դպրոցներում:14393387_591597927694802_274896584_o

Ֆիզիկամաթեմատիկական հատուկ դպրոցի ընթերցավար Թերեզան, ով մասնագիտությամբ ծրագրավորող է, մեծ հետաքրքրությամբ սովորում էր գրադարանային գործը` իրենց  հաստատության համար գրադարանի կայք ստեղծելու  և էլկտրոնային սպասարկում ապահովելու համար կիրառելով ստացած գրադարանային գիտելիքները:14875866_591598041028124_1460680523_o

Թիվ 177 հիմնական դպրոցի Քրիստնեն նոր, բայց հաստատուն քայլեր էր անում գրադարանային գործում, :
14875282_591598004361461_882975565_n

Յուրաքանչյուր մասնակցի անդրադարձա… Ինչո՞ւ:
Գուցե իմ խնդիրը չէ, ես չէ որ պիտի որոշեմ,թե  ինչ վիճակում են դպրոցական գրադարանները Հայաստանում, կամ ինչ են մտածում դպրոցի տնօրենները, կարծում եմ գրադարանը պետք է յուրաքանչյուր կրթոջախի սիրտը լինի, ինչպես մեր գրադարանն է, պետք է արժևորվի գրադարանավարը, գրադարանային գործը:
Հիանում են մեր գրադարանային միջավայրը տեսնելով, իսկ իրենք ի՞նչ քայլեր են անում այն զարգացնելու…
Բանիմաց, հետաքրքիր աղջիկներ, կանայք կարող են և ցանկություն ունեն ստեղծելու նորը, գեղեցիկը, զարգացնել գրադարանային գործը:

21-րդ դարի գրադարան ասելով ես հականում եմ`
միջավայր
թվային և տպագիր գրականություն
նոր համակարգչային և գրադարանային հմտություններ
ընթերցանություն
վարպետության դասեր
հանդիպումներ
քննարկումներ
վերլուծություններ
համագործակցություններ
այլք…
Լուսաբանումները տե՛ս  1  2   3

Թողնել պատասխան

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Փոխել )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Փոխել )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Փոխել )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Փոխել )

Connecting to %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.