«Դպիր» էլեկտրոնային ամսագրի 105 համարում գրել եմ «Տիգրան Հայրապետյան» գրադարանը հավաքից հավաք 2016թ. հոդված, որտեղ պատմում եմ առաջին կիսամյակի գրադարանի կողմից իրագործված աշխատանքների մասին: Հունիս ամսից հետո ի՞նչ նախագծեր, ի՞նչ նոր գաղափարներ, ի՞նչ մտահաղացումներ է իրագործել «Տիգրան հայրապետյան» գրադարանը:
Ամառը ընթերցանության համար շատ լավ ժամանակ է: Ճամբարը նպաստում է նրա զարգացմանը:
Գրադարանը շարունակեց համագործակցել «Զանգակ» գրատան Ամառային ընթերցանության նախագծին, առաջարկելով նաև իր մտահաղացումները «Եկեք ստեղծենք մեծ արվեստ» և «Ջրային ընթերցանության», որը մեծ խանդավառություն առաջացրեց մեր հյուրերի մոտ:
Մենք չենք սպասում ամռանը որպեսզի իրագործենք նախագծեր, տարվա ընթացքում կազմակերպում ենք ընթերցանության ֆլեշմոբեր, նախագծեր, որտեղ հիմնական նպատակը ընթերցանության խթանումն է սկսած երկու տարեկանից մինչև…
Ամռան տապին կազմակերպած «Ջրային ընթերցանություն»-ը, խրախուսման մեթոդներից մեկն էր, որտեղ սովորողը նախ ձեռք է բերում. Զվարճալի ընթերցանություն
նոր ընկերներ
լող է տալիս
ընթերցում է
քննարկում է
«Եկեք ստեղծենք մեծ արվեստ» գիրքը շատ սովորողների էր գրավել. Դրա համար էլ կազմակերպեցինք խաղ, նկարչություն, քննարկում տես՝ ԳՈՒԱՇԱՄԱՏԻԿԱՅԻՆ ԱՆՏԱՌԱՅԻՆ ԽՐՃԻԹ
2016-2017 ուս տարին սկսեցինք նոր ուսումնական գրականություն ձեռք բերելով «Շատ սպասված գրքեր»
Շնորհակալություն կրթահամալիրի տնօրենին աջակցելու համար: Նոր գրքեր բաժնում գրանցվելով չբավարարվեցինք…
Սովորողները կարդացին, քննարկեցին, իրենց տպավորությունները գրեցին բլոգներում` Սիրանուշ Ասատրյանի նյութը:
Գրադարանային գործի ուսանողների գործնական աշխատանքի միջոցով հասանելի դարձավ ընթերցողներին:
Սկսեցինք մի նոր համատեղ նախագիծ «Ընթերցողի հրճվանք» նախագիծ որտեղ սովորողները իրենք են ընտրում հեքիաթը, հեքիաթի առնչվող երգը, խաղը:
Երբ սովորողը հանդես է գալիս սովորեցնողի և օրինակելի ընթերցողի դերում:
« Ընթերցողի հրճվանք»` իրականացնում ենք նախադպրոցական տարիքի խմբերում: Նպատակը` երեխաների մոտ փոքր տարիքից սեր արթնացնել դեպի ընթերցանությունը, գրքի հետ ընկերանալ, հեքիաթների միջոցով սովորեցնել բարություն, ընկերասիրություն, հաղորդակցման մշակույթ:
Երբ սովորողը հանդես է գալիս սովորեցնողի և օրինակելի ընթերցողի դերում:
Գրադարանավարների վերապատրաստումը, շատ եմ կարևորում:
Աշխարհն անցել է Էլեկտրոնային մատենավարության, իսկ այսօրվա գրադարանավարը ժամեր է վատնում հաշվարկներ անելով, ընթերցողական քարտեր լրացնելով մատիտով կամ գրիչով, իրենց հիմնական աշխատանքը կարևորում են դասագրքերի հաշվետվություններ ներկայացնելով, հատկապես, երբ սկսնակ, ոչ մասնագետն է ընդունվել աշխատանքի: Մեր իմացած հմտությունները, կարողությունները փոխանցում ենք իրենց:
Մենք էլ անընդհատ սովորելով ու ուսումնասիրելով ուրիշների փորձը:
Միջդպրոցական ընթեցողական նախագիծը
Միջդպրոցական սեմինարների, հանդիպումների ժամանակ կազմակերպում ենք հանդիպումներ այլ դպրոցների հետ: Համատեղ ընթերցումը , քննարկումը, եզրակացությունները լրացնում են իրենց գիտելիքները: Ձեռք են բերում նոր ընկերներ, ծանոթանում է նոր միջվայրի հետ:
Գրադարանի հիմնական նպատակը ընթերցանության խրախուսումն է, և ընթերցասրահը օգտագործել ենք, որպես ուսումնական հարթակ: Ուսումնական հարթակի լավ օրինակներ են «Ընթերցանության ժամերը» գրադարանում, «Շրջիկ գրադարանը» կրթահամալիրի դպրոցներում և մարզերում:
Ընթերցանությունը ամենուրեք է խմբերում, դասարաններում, բնության գրկում այգում, լողավազանում, լանջերում…
«Տիգրան Հայրապետյան» գրադարանը չի դադարում աշխատել…Շարունակելի