Աշխարհն արագորեն փոփոխվում է, դառնում ավելի վիրտուալ, և գիրք կարդալու ձևերն էլ են փոխվում: ժամանակի պահանջներին համապատասխան ընթերցանությունը օգտակար լինելու համար անհրաժեշտ է այլ հետաքրքիր և զվարճալի մեթոդներ կիրառել:Վայրը՝ բացօթյա, դասարանային, ժամանցային, միջդպրոցային, միջդասարանային …
Մեթոդներից մեկն էլ, որ իր շուրջ է հավաքում սովորողների դասավանդողների գրողների, քննադատների և այլք բարձրաձայն ընթերցանությունն է.
Բարձրաձային ընթերցանության կազմակերպմամբ լուծում ենք մի շարք խնդիրներ.
- Ընթերցողի մոտ զարգացնում է և ձևավորում լսելու, կենտրոնանալու, մտածելու, սեփական մտքերը ազատ արտահայտելու կարողությոուն :
- զարգացում է սահուն և արտահայտիչ ընթերցելու կարողությունը :
- Նպատակը՝ Նպատակը` ընթերցանության խրախուսում վաղ տարիքից
- Նախագծի ընթացքը՝ Կրթահամալիրի օրացույցին համապատասխան(նախագծային ուսուցման ընթացքում ) գրադարանավարը, դասավանդողը կամ սովորողը նախապես ընտրում է հեղինակին և ստեղծագործությունը։
Առաջին ընթերցողը բարձրաձայն կարդալով , գիրքը փոխանցում է իր կողքին նստած ընթերցողին, ով նույնպես կարդալով իր հատվածը փոխանցում է և նույն ձևով շարունակում մինչև տվյալ ստեղծագործության ավարտը։
- Արդյունքը՝ Խմբային ընթերցանության այս ձևը, որն ուղղված է ընթերցողների խրախուսմանն ու ընթերցանության տարածմանը, սովորողների մոտ կբարձրացնի ընթերցանության կարևորությունը և հնարավորություն կտա մի ամբողջ խմբի, միասնական ջանքերով, ծանոթանալ նոր ստեղծագործություններին։
Վերջում դասավանդողը՝ դասը վարում է տվյալ հեղինակի և նրա ստեղծագործության համապատասխան հարցեր և քննարկում:
Մասնակիցները՝ Կրտսեր, միջին և ավագ դպրոցի սովորողներ և գործընկեր դպրոցների սովորողներ և դասավանդողներ:
Համակարգող Մարի Գաբանյան, դասավանդող ՝ Հասմիկ Թոփչյան